COVID-19

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ-MILOSDREAMLIFE APARTMENTS AND STUDIOS

Αγαπημένοι επισκέπτες,   

Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή για όλους μας, η υγεία και η ασφάλειά σας είναι ύψιστης προτεραιότητας για εμάς εδώ στο MILOSDREAMLIFE. Δεδομένων των συνθηκών, έχουμε θεσπίσει και θα εφαρμόσουμε έναν αυστηρό κανονισμό περί υγειονομικής περίθαλψης, σύμφωνα με τον οποίο θα αρχίσουμε να εργαζόμαστε στις 15 Ιουνίου 2020.Με την εφαρμογή αυτού του κανονισμού, στοχεύουμε να απολαύσετε τις διακοπές σας στο νησί μας, με εγγυημένη ασφάλεια για όλους.

 

 Γενικοί κανόνες για τους επισκέπτες και το προσωπικό

TO MILOSDREAMLIFE,, διορίζει συντονιστή υγειονομικής περίθαλψης THN ΓΟΥΝΕΛΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ, διευθυντή του ΤΟΥ MILOSDREAMLIFE. Μαζί, δημιουργήθηκε το παρακάτω πρωτόκολλο υγειονομικής περίθαλψης.

Κάθε μέλος του προσωπικού πρέπει να τηρεί αυστηρά τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του COVID-19, που συνιστώνται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και τον οργανισμό δημόσιας υγείας της Ελλάδας - EODY. Η τήρηση υγειονομικής υγιεινής, η φυσική απόσταση από τους επισκέπτες και το προσωπικό, αποφεύγοντας να αγγίξετε πρόσωπα και γενικά προσωπική και αναπνευστική υγιεινή απαιτείται από όλους.

 

Ο επισκέπτης πρέπει να ακολουθήσει και να σεβαστεί την πολιτική υγειονομικής περίθαλψης του καταλύματος, να ακολουθήσει όλα τα μέτρα προσωπικής προστασίας ενώ βρίσκεται σε κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, αλλά και ενώ δεν βρίσκεται στο χώρο του MILOSDREAMLIFE. Το κατάλυμα διατηρεί κάθε δικαίωμα να διακόψει τη διαμονή των επισκεπτών, εάν διαπιστωθεί ότι ο επισκέπτης δεν συμμορφώνεται με τους ακόλουθους κανόνες.

 

Ημερολόγιο ξενοδοχείου

Για ενέργειες προστασίας της δημόσιας υγείας, TO MILOSDREAMLIFE θα διατηρεί ενημερωμένο αρχείο καταγραφής όλων των μελών του προσωπικού και όλων των επισκεπτών που έχουν μείνει στο ξενοδοχείο - όνομα, εθνικότητα, ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, e-mail) - στο για να επικοινωνήσετε με τις επαφές για οποιαδήποτε περίπτωση COVID-19, η οποία ενδέχεται να ανακαλυφθεί αργότερα.

Θα δοθεί προσοχή στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων και ότι όλοι οι επισκέπτες θα ενημερωθούν για το ημερολόγιο του ξενοδοχείου για σκοπούς προστασίας της δημόσιας υγείας.

 

Χώρος υποδοχής / λόμπι

Για λόγους προστασίας της υγείας του προσωπικού και των επισκεπτών, τα check-in θα πραγματοποιούνται απευθείας στα δωμάτια και σε ανοιχτούς χώρους στο ιδιωτικό αίθριο των δωματίων. ΣτοMILOSDREAMLIFE, είναι αρχιτεκτονικά δυνατό να κάνετε check in σε οποιοδήποτε δωμάτιο χωρίς να είναι γεμάτο και φυσικά διατηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις τουλάχιστον 2m.

 

Οι επισκέπτες θα επικοινωωουν μέσω e-mail, Whats app, Viber, Facebook Messenger

Υποχρεωτική παράταση της διάρκειας του check-out και του check-in μεταξύ των διαμονών (check out έως τις 11am και check in από τις 3μμ), έτσι ώστε τα δωμάτια να μπορούν να καθαριστούν και να απολυμανθούν πλήρως και να αεριστούν μέσω φυσικού αερισμού.

 

Όταν ζητηθεί, το προσωπικό θα πρέπει να μπορεί: α) να ενημερώσει τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση περιστατικών, β) να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης σχετικά με τις τοποθεσίες δημόσιων και ιδιωτικών νοσοκομείων, νοσοκομεία αναφοράς Covid-19 και φαρμακεία της περιοχής και γ) παρέχουν ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια) όταν σας ζητηθεί.

 

Καθαρισμός, απολύμανση, καθαριότητα

1. Υπηρεσίες υγιεινής μετά το ταμείο των επισκεπτών

• Οι υφασμάτινες επιφάνειες (κρεβάτι, κουρτίνες, μαξιλάρια) θα καθαρίζονται με ατμοσυσκευή.
• Χρήση απολυμαντικού για τον καθαρισμό του WC, του ντους και της κουζίνας.
• Ολική απολύμανση του δωματίου με άοσμο απολυμαντικό ψεκαστήρα σε όλες τις επιφάνειες του δωματίου.
• Απολύμανση δαπέδου με χλώριο εντός και εκτός του δωματίου.
• Όλα τα εξωτερικά καθίσματα και τραπέζια θα απολυμανθούν αφού φύγει ένας επισκέπτης και πριν χρησιμοποιηθεί από άλλο επισκέπτη.
• Απολύμανση των φίλτρων κλιματισμού
• Θα πραγματοποιηθεί σχολαστικός καθαρισμός και πολύ καλός αερισμός δωματίου μεταξύ των διαμονών των επισκεπτών.

2. Υπηρεσίες υγιεινής κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών

• Θα αποφεύγεται ο καθημερινός καθαρισμός των δωματίων κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών (αυτό γίνεται για το προσωπικό καθαριότητας για να αποφευχθεί η επαφή με πιθανές περιπτώσεις και για την αποφυγή περαιτέρω μεταφοράς), αλλά η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαροθήκες θα πραγματοποιείται κάθε δύο νύχτες μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών και σε περιόδους που δεν είναι μέσα.

Πιο συγκεκριμένα

• Αλλαγή σεντονιών και μαξιλαροθήκες
• Απολύμανση του WC και του δαπέδου
• Η καθημερινή αλλαγή πετσετών θα αποφεύγεται και πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Απαγορεύεται στους επισκέπτες του ξενοδοχείου να μην εισέλθουν στο ξενοδοχείο.

3. Άλλοι περιορισμοί μέσα στο δωμάτιο

• Αφαίρεση των άυλων αντικειμένων (μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα) από όλα τα δωμάτια.
• Απομάκρυνση των κοινών στοιχείων πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά, κλπ
• Απομάκρυνση των μηχανών καφέ, λέβητες και όλα τα προϊόντα του μίνι μπαρ.
• Τα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού θα έχουν καλύμματα μίας χρήσης.
• Οι πόρτες και τα παράθυρα όλων των δωματίων θα ανοίγουν καθημερινά για φυσικό εξαερισμό.
• Ειδοποίηση, ώστε οι επισκέπτες να ενημερώνονται για το πότε και τον τρόπο καθαρισμού των δωματίων τους.
• Τοποθέτηση μεμονωμένων αντισηπτικών πηκτών σε κάθε δωμάτιο.

 

Υπηρεσίες πλυντηρίου

• Όλο το ξέπλυμα γίνεται από την ιδιοκτησία και το προσωπικό μας.
• Τα κλινοσκεπάσματα πλένονται στους 90 C με χρήση χλωρίου, απορρυπαντικού και μαλακτικού υφάσματος.
• Στεγνωτήριο ρούχων και σιδέρωμα.
• Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας,

 

Υπηρεσία μεταφοράς

• Για οχήματα έως 5 θέσεων, επιτρέπεται στον οδηγό να μεταφέρει μόνο 1 επιβάτη. Ένας δεύτερος επιβάτης επιτρέπεται μόνο εάν ο πρώτος επιβάτης χρειάζεται βοήθεια.
• Για οχήματα έως 6 ή 7 θέσεων, επιτρέπεται στον οδηγό να μεταφέρει 2 επιβάτες.
• Για οχήματα έως 8 ή 9 θέσεων, επιτρέπεται στον οδηγό να μεταφέρει 3 επιβάτες.
• Μπορεί να γίνει υπέρβαση των ορίων επιβατών, μόνο εάν οι επισκέπτες είναι γονείς με ανηλίκους.
• Υποχρεωτική χρήση μη χειρουργικών μασκών από επιβάτες και οδηγούς.• Συνιστάται στους οδηγούς να παρέχουν αντισηπτικό.
• Οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν χειραψίες.
• Οι οδηγοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι το όχημα αερίζεται φυσικά.
• Οι οδηγοί κλαμπ πρέπει να φορούν μάσκες και γάντια. Τα οχήματα πρέπει να απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

 

ΓΟΥΝΕΛΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
ιδιοκτήτης του milosdreamlife